mandag 15. april 2013

Valpene 3 uker og 2 dager gamle

Og i dag har valpene fått sitt første måltid med fast føde. Jeg har tatt bilder, men fordi jeg har ligget rett ut mesteparten av dagen med halsvondt, vondt i hodet og ingen energi, kommer bildene først i morgen. Nå roper sofaen på meg igjen. Men jeg kan kjapt fortelle at valpene syntes det var veldig godt med valpefôret fra Vom og hundemat iblandet Biola. Jeg har også åpnet døra inn til valperommet nå som valpene tåler å ha det litt kaldere enn de gjorde i starten, og Seven tilbringer mye av tiden med å titte på dem og slikke på dem. De slikker tilbake og alle er veldig, veldig søte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.