tirsdag 9. april 2013

Hallo, Seven!

Nå begynner det å bli gøy her. I går begynte nemlig valpene å reagere på at jeg går inn døra til valperommet, så de begynner å få med seg litt mer av verden rundt. Både Casir og Seven (og Spiff, mens han fremdeles var her), har snust på valpene, men valpene har til nå vært i sin egen lille verden. Men i går begynte de å klatre opp på beskyttelseslisten for å hilse på Seven, og det var kjempesøtt. De logret og slikket på ham, og Seven slikket masse tilbake. Herlig å se på! Det var ridge, hann umerket og tispe merket som hilste, mens de to andre sov seg gjennom hele seansen.

Valpene begynner nå å bruke hverandre til mer enn å sove på. Det er litt tidlig å kalle det lek, men den ene stakk i hvert fall hodet langt inni munnen til en av de andre i sta, og det er tydelig at de er bevisste på at det er noen andre der. Mesteparten av tiden går fremdeles til soving og spising, men de få minuttene innimellom med litt begynnende samhandling, er morsomt å se på.

Hallo, Seven! (I en liten parentes må jeg bare si at dette var rett før jeg skulle skifte teppet i valpekassa, så det er derfor det er litt møkkete. Jeg er nemlig allergisk mot skitne tepper og liker å ha det rent til enhver tid, men fordi jeg synes bildet var litt søtt, måtte jeg bare legge det ut.)




























I kveld er det, ikke uventet, soving som gjelder, og her kommer bilder av tjukkasene:

Hann umerket. 

Hann  merket. 

Hann ridge.

Tispe umerket.

Tispe merket. 


3 kommentarer:

  1. Herlige små sovende muldvarper :P Synd du ikke fikk tatt en video når de hilset på Seven :)

    SvarSlett
  2. Jo da, jeg filmet også da Seven hilste på dem. Har bare ikke fått lastet opp filmen ennå, men regner med at jeg får lagt den ut i neste innlegg. :)

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.