lørdag 20. april 2013

Bilder 4 uker gamle

Nå er vi halvveis i valpetiden her hos meg, og jeg synes dagene går altfor fort. De er så herlige og jeg storkoser meg med å ha dem her. I dag har jeg fått hjelp fra en venninne til å stille dem opp for å ta bilder, og ettersom solen varmet, tok vi både bordet og dem ut. Planen var at de også skulle få være på terrassen for første gang, men alle sovnet, så da får vi håpe på like fint vær i dagene fremover.

Leken blir nå røffere for hver dag, det samme gjør stemmevolumet. Nå er det nok snart slutt på å sove til kl. 9.00! Tispe merket er nå stadig å finne på hunderommet, og jeg har også funnet hann umerket der. Begge to har funnet ut at det står en fantastisk fin hundeseng der, så det har blitt favorittplassen.

Her er dagens bilder av gjengen:

Hann umerket.


Hann umerket.



Hann umerket.

Hann merket.

Hann merket.
Hann merket.
Hann ridge.

Hann ridge.
Hann ridge.
Tispe umerket.

Tispe umerket.
Tispe umerket. Hun var så ivrig på leverposteien av vi ikke fikk henne til å stå akkurat slik hun skulle. :)
Tispe merket.

Tispe merket.
Tispe merket.
Et lite bilde av undertegnede også. Jeg har verdens fineste valper, altså. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.