tirsdag 5. mars 2013

Farvel, Lynx ...

Noen ganger er livet så urettferdig. Vakreste, herligste, mest fantastiske lille Lynx måtte i dag forlate denne verden så altfor tidlig. Lynx ble bare 6,5 måned gammel. Han lærte meg at noen katter er helt spesielle og at det går an å bli akkurat like glad i en katt som i en hund, noe jeg trodde var umulig før jeg møtte ham. Min lille drømmekatt – drømmen ble bare så altfor kortvarig. Det er fryktelig tomt uten Lynx. Han hadde en helt fantastisk personlighet og vil alltid ha en helt spesiell plass i hjertet mitt. Min lille once in a lifetime-katt. For de som lurer, fikk han mest sannsynlig FIP. Ifølge dyrlegen er det såpass sjeldent at jeg sannsynligvis aldri vil få en katt med det igjen, og jeg håper virkelig han har rett i det. Lynx sovnet stille inn på fanget mitt etter å ha gitt meg et avskjedsslikk på nesetippen, og malte mens han ble klappet helt til han sovnet for aller siste gang. Takk for alt, verdens fineste lille pusekatt. ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.