fredag 1. februar 2013

2 uker siden første paring

Nå er det nøyaktig to uker siden første paring. Selv om jeg ikke helt tør å si det – jeg er jo redd for å «jinxe» dette – har Rikke noen tegn på at hun er drektig. Problemet er bare at Rikke pleier å bli innbilt drektig etter løpetiden, og sist gang fikk hun til og med melk, dermed kan jeg ikke legge altfor mye vekt på disse tegnene. Men det er en ting jeg ble gjort oppmerksom på i sta da jeg hadde besøk av en venninne, og det er at pelsen til Rikke begynner å stå litt ut på sidene. Jeg kjenner til flere som har opplevd akkurat det samme når tispene er drektige. Jeg er nesten helt sikker på at jeg aldri har sett den stå ut på Rikke, så vi fortsetter å krysse fingrene. Rikke er superkosete og vil helst ligge på fanget, men hun er alltid kosete, så det legger jeg ikke så mye vekt på. Når det er sagt har Casir pels som alltid står litt ut på sidene, men det er nok fordi han fremdeles er en valp på innsiden, selv om han blir 10 år om snaut to uker. ;)

Jeg har bestemt meg for at jeg tar ultralyd fredag om to uker. Det blir nok to lange uker!

Rikke er så flink med lille terror-Seven. Hun leker med ham og finner seg i mye, men sier ifra på en super måte dersom han tråkker over streken.

Disse bildene er forresten tatt i hundegården. Jeg monterte opp skikkelige lamper i høst, og det er gull verdt!

Må legge ut et kattebilde også. Caselle er nå 9 måneder gammel. Hun er kontorkatten min og gjør sitt beste for å tråkke på tastaturet når jeg sitter foran pc-en. Men akkurat nå fikk hun øye på seg selv, tror jeg, for nå ligger hun og nistirrer på skjermen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.