lørdag 30. april 2011

Påsken 2011

Jeg har visst sluntret unna bloggingen i det siste, men skal prøve å ta meg sammen igjen. :) Det har jo vært påskeferie, og den må nevnes. I år ble det av forskjellige grunner ingen tur på fjellet. En av grunnene var at påsken var så sen i år at det faktisk fristet mer å åpne hytta på Hisøy. Det ble jo ikke akkurat noen påskestemning uten skiturer, Kvikk Lunsj og appelsiner, men for en fantastisk fin påske det ble allikevel! Våren hadde kommet enda lenger enn her hjemme, vi hadde strålende sol hver dag bortsett fra den kvelden vi kom og tåka lå tykk (tror faktisk aldri jeg har sett så tykk tåke noen gang der nede) og det var bare herlig å kjenne sjølukta igjen. Jeg elsker det stedet og gleder meg allerede til vi skal dit neste gang. Det er balsam for sjelen å tilbringe noen dager der. Sånn bortsett fra turer med hundene og litt LP-trening, ble det en skikkelig avslappende liten ferie med soling, lesing, Yatzy-spilling, god mat, god vin og faktisk strikking (!). Jeg har nemlig fått meg en ny hobby og resultatet blir nok publisert i bloggen når det er ferdig. ;)

Som alltid: Ingen ordentlig blogg uten bilder, så her kommer noen bilder fra en litt mer sommerlig variant av påsken enn normalt.

To sjeler, en tanke.

Teamwork.

Casir har funnet verdens fineste pinne.

Casir sørger for at Cisco får vasket ørene sine. Det klarer han naturlig nok ikke uten hjelp.

Utsikt fra hytta.

Det ble grønnere for hver dag vi var der.

Casir sørger for å servere meg Fanta Zero.
Mascot viser de andre gutta hvordan man skal gå over bekken uten å bli gjørmete på bena.

Cisco har ingen planer om å bade, Casir har litt lyst til å bade og Spiff kan nesten ikke vente med å få lov til å bade.

Cisco ble 12 år 26. april og dette bildet ble tatt tre dager før.

Badenymfen Spiff.

Casir.

Verdens vakreste Cisco.

Favorittflokken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.